Zewnętrzna obsługa serwisowa
Jako firma masz teraz możliwość przedłużenia cyklu życia swojego sprzętu IT o 4-5 lat. Dzięki temu zyskasz znaczące oszczędności w budżecie IT oraz skorzystasz z jednych z najlepszych umów serwisowych dostępnych na rynku. Przedłużenie cyklu życia centrum danych jest korzystne nie tylko z ekonomicznego, ale również operacyjnego i ekologicznego punktu widzenia. Zamiast wymieniać sprzęt na nowy, oszczędzamy zasoby, jednocześnie zwiększając stabilność operacyjną.


Partner serwisowy na całą Polskę
Zależy nam na bliskości z klientami – jesteśmy obecni w całej Polsce Dzięki temu możemy być Twoim ogólnokrajowym partnerem serwisowym, oferując wsparcie w zakresie konserwacji, dostarczania części zamiennych i logistyki – wszystko na najwyższym poziomie. Nasz lokalny zapewnia dostęp do szerokiej gammy części. Dodatkowo korzystamy z kilku lokalizacji magazynów szybkiej reakcji oraz ogólnopolskiej sieci partnerów, co pozwala nam zapewnić szybką pomoc techniczną, która utrzyma Twoją infrastrukturę IT w ciągłej pracy.
Pełne Wsparcie – Twoje Ubezpieczenie
Zarządzamy całym procesem – od przyjęcia zgłoszenia do sporządzenia końcowego raportu. Nasi wykwalifikowani technicy przeprowadzają diagnostykę błędów i identyfikują odpowiednie części zamienne. Następnie technik odwiedza Cię na miejscu, a na koniec otrzymujesz szczegółowy raport.
Serwis to fundament działalności KTA systems. Oferujemy pełne wsparcie, co oznacza, że bierzemy pełną odpowiedzialność za serwis, dostarczając niezbędne części zamienne oraz wysyłając technika w ciągu czterech godzin. Dzięki pełnemu wsparciu zawsze będziesz gotowy do działania z solidnie przetestowanym sprzętem.


Serwis po zakończeniu cyklu użytkowanai
Oferujemy nasze usługi tak długo, jak są potrzebne, dlatego termin „zakończenie serwisu” nie ma dla nas znaczenia. KTA zapewnia serwis „po zakończeniu życia”, który gwarantuje wsparcie przez cały cykl życia sprzętu. Świadczymy usługi również dla urządzeń uznawanych przez producentów za „po zakończeniu życia”.
Znalezienie daty, po której Twoje urządzenia w centrum danych przestaną być wspierane przez producentów, może być frustrujące. Pobierz ten darmowy przewodnik, aby uzyskać przejrzystość dotyczącą wszystkich głównych marek i modeli, które osiągnęły lub wkrótce osiągną status zakończenia życia serwisowego (EOSL).